Inventum NB120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Inventum NB120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

evdli1504 15-01-2013
Geschreven voor: Inventum NB120

Ik heb voor deze blender gekozen, omdat het een goedkope blender is van een redelijk bekend merk. Echter, ik ben er niet blij mee. De blender vermaalt de producten echt heel slechts. Zacht fruit, zoals aardbeien en frambozen, krijg je hier niet mee tot een smoothie gepureerd. Je moet het fruit steeds aan blijven stampen met een lepel en dan nog werkt de blender erg slecht. Daarnaast maakt hij zeer veel herrie (zelfs de buren horen het erg goed). Het heeft twee knoppen voor twee verschillende standen. Deze moet je ingedrukt houden, anders werkt het niet. Best vervelend, want het duurt erg lang voordat je iets gepureerd hebt. Daarnaast past er zeer weinig in. De maatbeker is neit groot genoeg om een longdrinkglas te vullen met bijv een smoothie. Al met al dus erg ontevreden. Qua gebruiksvriendelijkheid is het echter een zeer eenvoudig te begrijpen blender.